Blog

Relacje: Miejsce, w którym Twoi klienci określają i poznają swoje potrzeby
Aktualności, Instagram

Relacje: Miejsce, w którym Twoi klienci określają i poznają swoje potrzeby

Relacje powstały, ponieważ odbiorcy chcą szybkich, wciągających i zabawnych sposobów dzielenia się zdjęciami, filmami oraz wiadomościami tekstowymi z rodziną i znajomymi. Dzięki nim mogą udostępniać i odkrywać ciekawą zawartość dotyczącą zarówno spraw niezwykle ważnych, np. ruchu Pride, jak i zupełnie przyziemnych pokroju gatunku pitej właśnie kawy. Zaprojektowaliśmy relacje na naszych platformach, żeby zapewnić osobom korzystającym z urządzeń wyposażonych w pionowy ekran niezwykle ciekawe i zabawne sposoby interakcji oraz publikowania treści.

Format Instagram Stories miał premierę w sierpniu 2016 roku i wówczas zobaczyliśmy, jak szybko się przyjął. Codziennie korzysta z niego 400 milionów kont na Instagramie.1 Sukces ten pokazał nam, że relacje i wiadomości wideo są czymś, czego odbiorcy potrzebują. W związku z tym w 2017 roku udostępniliśmy ten format w Messengerze, a wkrótce potem również na Facebooku i w WhatsApp. Od tamtego momentu obserwujemy rosnącą popularność relacji na naszych platformach. Obecnie ponad 150 milionów użytkowników korzysta z formatu Facebook Stories2, a 450 milionów osób używa Statusu WhatsApp.

Relacje: Miejsce, w którym Twoi klienci określają i poznają swoje potrzeby
Relacje powstały, ponieważ odbiorcy chcą szybkich, wciągających i zabawnych sposobów dzielenia się zdjęciami, filmami oraz wiadomościami tekstowymi z rodziną i znajomymi. Dzięki nim mogą udostępniać i odkrywać ciekawą zawartość dotyczącą zarówno spraw niezwykle ważnych, np. ruchu Pride, jak i zupełnie przyziemnych pokroju gatunku pitej właśnie kawy. Zaprojektowaliśmy relacje na naszych platformach, żeby zapewnić osobom korzystającym z urządzeń wyposażonych w pionowy ekran niezwykle ciekawe i zabawne sposoby interakcji oraz publikowania treści.

Format Instagram Stories miał premierę w sierpniu 2016 roku i wówczas zobaczyliśmy, jak szybko się przyjął. Codziennie korzysta z niego 400 milionów kont na Instagramie. Sukces ten pokazał nam, że relacje i wiadomości wideo są czymś, czego odbiorcy potrzebują. W związku z tym w 2017 roku udostępniliśmy ten format w Messengerze, a wkrótce potem również na Facebooku i w WhatsApp. Od tamtego momentu obserwujemy rosnącą popularność relacji na naszych platformach. Obecnie ponad 150 milionów użytkowników korzysta z formatu Facebook Stories, a 450 milionów osób używa Statusu WhatsApp.

Firmy mogą wykorzystać potencjał relacji do nawiązywania kontaktów z klientami tam, gdzie już wykazują oni zaangażowanie. Relacje na Instagramie służą konsumentom do odkrywania i przeglądania treści, które ich interesują, a więc również zawartości publikowanej przez firmy. W rzeczywistości jedna trzecia najczęściej wyświetlanych relacji na Instagramie pochodzi od firm.4 Dzięki reklamom w Instagram Stories przedsiębiorstwa mogą promować produkty, a także zwiększać rozpoznawalność marki oraz prowadzić sprzedaż w sposób, który nie wpływa negatywnie na komfort klientów.

Firmy korzystające z Instagram Stories już odnoszą z tego tytułu korzyści. Na przykład marka Tropicana zamieściła reklamy wideo w Instagram Stories w ramach kampanii promocyjnej produktów na lato. Uzyskała dzięki temu 18-punktowy wzrost wskaźnika zapamiętania reklam oraz 15-punktowy wzrost wskaźnika zamiaru zakupu wśród mężczyzn. Firma OpenTable użyła reklam w Instagram Stories do zwiększenia liczby rezerwacji online w restauracjach, dzięki czemu koszt pojedynczej rezerwacji okazał się o 33% niższy w porównaniu z innymi formatami reklam. Firma Overstock zamieściła reklamy wideo w Instagram Stories, aby pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Zwiększyła w ten sposób zwrot z wydatków na reklamę o 18%, a także zmniejszyła koszt pozyskania o 20%.

Wkrótce będzie można zamieszczać reklamy w relacjach na Facebooku, aby zwiększać ich zasięg wśród klientów na wielu platformach. Ponieważ formaty są do siebie podobne, możesz łatwo wykorzystać te same materiały reklamowe na potrzeby relacji na różnych naszych platformach, maksymalizując dzięki temu swój zasięg wśród osób potencjalnie chętnych do skorzystania z Twojej oferty.

Zainteresowanie klientów relacjami jest wyraźne, nadszedł więc czas, żeby firmy dołączyły do nich tam, gdzie określają i poznają oni swoje potrzeby.

Dowiedz się, jak dotrzeć do klientów w Instagram Stories.

Źródło: https://business.instagram.com

Leave your thought here