Pomóż klientom odkryć Twoją firmę w sezonie świątecznym
Jak zachęcić klientów do wzięcia pod uwagę Twojej oferty, zwłaszcza jeśli nie posiadasz sklepu lub masz trudności z przyciągnięciem do niego ludzi? Jednym ze sposobów na spopularyzowanie oferty firmy jest publikacja posta. Posty prezentujące ofertę łatwo się tworzy. Nie wymagają też skomplikowanego planowania.
Pomysły na pierwsze posty dotyczące produktów:
- Umieść wiele ofert w jednym poście – w formie albumu, karuzeli zdjęć (tylko na komputerze) lub pokazu slajdów.
- Jeśli oferta lub usługa nie daje się dobrze sfotografować, skorzystaj z biblioteki zdjęć.
- Promuj posty w celu dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów.
Buduj głębsze więzi dzięki relacjom na stronie
Jednym ze sposobów wyróżnienia firmy w tegorocznym sezonie świątecznym są relacje na stronie. Dzięki relacjom możesz udostępniać zdjęcia i krótkie filmy w dynamicznym, pełnoekranowym środowisku. Relacje to doskonały sposób, żeby wchodzić w interakcję z odbiorcami częściej, bardziej naturalnie i swobodnie.
Pomysły na pierwsze relacje na stronie:
Profil pracownika.
Pozwól społeczności poznać Twoich pracowników.
Ujęcia zakulisowe.
Zaprezentuj firmę od strony, której nie widać na co dzień.
Promocja.
Wykorzystaj zdjęcie oferty lub usługi i użyj naklejki bądź ikony tekstu, aby nagłośnić promocję.
Zaplanuj wydarzenie świąteczne
Niezależnie od tego, czy jest to wyprzedaż, impreza czy inna okazja, wydarzenie świąteczne może być doskonałym sposobem na nawiązanie kontaktu z ludźmi w realnym świecie i zachęcenie ich do odwiedzenia firmy. Wydarzenia na Facebooku ułatwiają promowanie wydarzenia tam, gdzie odbiorcy już spędzają czas i poszukują produktów do zakupu – na Facebooku. Aby zwiększyć zasięg, spróbuj promować post z wydarzeniem.
Pomysły na wydarzenia na sezon świąteczny:
Zorganizuj świąteczne spotkanie.
Obchodź święta z lojalnymi klientami i fanami.
Zaproponuj szkolenie.
Naucz odbiorców umiejętności związanej z Twoją działalnością.
Zaoferuj zniżkę.
Zorganizuj wydarzenie w celu nagłośnienia świątecznego rabatu lub promocji.
Promuj oferty świąteczne
Jednym ze sposobów na zwiększenie sprzedaży w okresie świątecznym jest zaoferowanie zniżki na produkty. Możesz poinformować więcej klientów o swoich ofertach świątecznych, tworząc ofertę na Facebooku. W odróżnieniu od zwykłego posta strony na Facebooku, osoby, które zapiszą ofertę, otrzymają automatyczne powiadomienia z przypomnieniem przed upływem czasu trwania oferty, aby nie zapomniały z niej skorzystać. Klienci mogą łatwo zrealizować ofertę w sklepie stacjonarnym lub internetowym.
Wskazówki dotyczące korzystania z ofert:
- Wyświetlaj ofertę odpowiednio długo, żeby dać klientom czas na jej zobaczenie i zapisanie.
- Przyciągnij uwagę efektownym zdjęciem, na którym jest produkt lub jego użytkownik, a nie logo firmy.
- Promuj ofertę, aby powiadomić więcej klientów o świątecznej wyprzedaży.
Źródło: https://www.facebook.com/business/