Blog

Google AdWords wkrótce zmieni nazwę na Google Ads
Aktualności, Google

Google AdWords wkrótce zmieni nazwę na Google Ads

Google AdWords wkrótce zmieni nazwę na Google Ads. Ta zmiana będzie uwzględniona w nowej wersji AdWords i w Centrum pomocy od 24 lipca 2018 roku.
2xEzW6SOUYKuD5W9N4XxBUvtXu9RhJKsdMJ6

24 lipca 2018 r. Google AdWords zmieni nazwę na Google Ads. Pod tą nową marką są dostępne wszystkie oferowane obecnie rodzaje kampanii, w tym m.in. kampanie w sieciach wyszukiwania i reklamowej oraz kampanie wideo.

Co się zmienia?

Od 24 lipca 2018 roku nowa nazwa i nowe logo Google Ads będą widoczne m.in. w interfejsie usługi, Centrum pomocy i dokumentach rozliczeniowych. URL, którego używasz, by uzyskać dostęp do konta, zmieni się z adwords.google.pl na ads.google.pl, a URL Centrum pomocy zmieni się z support.google.com/adwords to support.google.com/google-ads.

Zmiany związane z wprowadzeniem marki Google Ads nie będą miały wpływu na skuteczność Twoich kampanii, nawigację na koncie ani raportowanie.

Aby dowiedzieć się więcej o tych zmianach, w tym zmianach w usługach DoubleClick Digital Marketing i Google Analytics 360 Suite, przeczytaj post na blogu o nowych markach w usługach reklamowych.