Google AdWords wkrótce zmieni nazwę na Google Ads
24 lipca 2018 r. Google AdWords zmieni nazwę na Google Ads. Pod tą nową marką są dostępne wszystkie oferowane obecnie rodzaje kampanii, w tym m.in. kampanie w sieciach wyszukiwania i reklamowej oraz kampanie wideo.
Co się zmienia?
Od 24 lipca 2018 roku nowa nazwa i nowe logo Google Ads będą widoczne m.in. w interfejsie usługi, Centrum pomocy i dokumentach rozliczeniowych. URL, którego używasz, by uzyskać dostęp do konta, zmieni się z adwords.google.pl na ads.google.pl, a URL Centrum pomocy zmieni się z support.google.com/adwords to support.google.com/google-ads.
Zmiany związane z wprowadzeniem marki Google Ads nie będą miały wpływu na skuteczność Twoich kampanii, nawigację na koncie ani raportowanie.
Aby dowiedzieć się więcej o tych zmianach, w tym zmianach w usługach DoubleClick Digital Marketing i Google Analytics 360 Suite, przeczytaj post na blogu o nowych markach w usługach reklamowych.